Update tisdag kväll.

Märkligt hur seg starten på veckorna alltid är. Det känns som att det borde vara minst onsdag idag men sådan tur har man ju förstås inte hehe.

Dagen har flutit förbi i sedvanligt tempo. Jobbet var som vanligt och en jämn ström med göromål, alltså disk, kaffe, mer disk och en o annan transaktion, annars inget märkvärdigt. Jag har dock några funderingar över framtiden och min inneboende. Mycket ”tänk om” och ”men” i de tankegångarna men jag har nog ett svar inom mig ganska snart. Vissa saker får ta sin tid liksom och mogna fram och därmed är jag trogen min sedvanliga Skalman-style hehe.

Men nu ska jag nog försöka skaffa mig något ätbart. Än så länge har jag inte fixat någon lunch eller middag, ajabaja, jag vet, men om man kanske trycker i sig lite knäckemackor och päronsplit…och hallon…hm..svårt det där! Huvudsaken är väl att inte magen knorrar för mycket så man kan sova. På tal om mat ja, i morgon är det dags att besöka dietisten igen. Kan bli intressant.

Men nu säger jag natti. Vi skrivs väl mer i morgon kan jag tro så tjo på eder 🙂

2 svar

  1. Jepp, och det var på tiden… 🙂

  2. Men vet du vad??
    Idag är det Onsdag 😉

Kommentarer inaktiverade.

