Update torsdag kväll

En instabil dag är snart till ända och det är jag glad över. Humöret har varit väldigt svängigt, dock vet jag inte varför.

Egentligen har inget dåligt hänt. Dagen började med ett viktigt möte där vi diskuterade föreläsningar och ett samarbete mellan min arbetsplats och möjliga aktörer inom näringslivet och det gick bra, absolut. Likaså resten av arbetsdagen har varit, tja ungefär som vanligt och inga konstigheter egentligen. Men det som har dragit ner humöret en aning är väl att bekanta till mig har problem av olika slag och det är klart man vill hjälpa så gott man kan. Går inte det, ja då blir jag lite…sne, jag också. Men iofs, inget att göra åt och jag ska nog dra till sängs innan något dåligt händer, på riktigt.

Ut med voff, äta lite, sova…jopp, så gör vi så mår vi bättre i morgon. Natti alla, skrivs mer i morgon gott folk 🙂

