Dagens bild: Klantigt.

Humdidum jajemen, nu ska det bli gott med en kopp kaffe, jag ska bara fylla på kaffeburken och…hm..vart tog skopan vägen? Ding ding! Jepp, rätt gissat, den blev kvar i botten av burken. Därmed dags att börja spilla kaffepulver över halva diskbänken, håhåjaja… 😛

8 svar

  1. diana: Jo men så är vi ju bäst i så mycket annat så det gör inget hehe

  2. Det där lyckade jag med idag. Skillat 😉

  3. Jo men Teddy du gillar ju att gräva i kaffe. Jag minns att det var en av dina allra största hobbies och ibland hittade man både naglar och gamla plåster i kaffeburken…
    ….och för er chockade läsare kan jag då meddela att jag bara skämtar 😉

  4. det har man ju gjort ett par ggr…

  5. Den har nog inte suttit på skaft på några år nu haha

  6. Så kan det gå om man inte har huvudet på skaft 😉

  7. Nä, men om man har tur så kan man ju se ironin i livet. Plus att man kanske är lite flippad haha.
    Jomen men det beror på att vi har sådan fabulöösch stil och smak, eller hur? 😉

  8. Man kan skratta åt sin egen dråplighet men just när det händer är det ju inte så kul. Snygg kaffeburk förresten .. har faktiskt en likadan 😉

Kommentarer inaktiverade.

