Update tisdag kväll

Märkligt. När jag har slutat jobba kvällspasset så är jag hur jäkla trött som helst, men så fort jag har varit ute med voff så piggnar jag till igen. Eller kanske det är luften som piggar upp. Knappast bra inför läggdags men jaja…

Voffens tass verkar bättre nu iaf, hon låter den åtminstone vara. Dock ska jag fortsätta ge henne både salva och tabletter i morgon också för säkerhets skull. Man vet ju aldrig med sådana grejer, det är bäst att vara säker liksom.

Annars har dagen varit ganska mycket som den brukar. Kvällspasset gick bra, jag hann jobba lite hemifrån innan jag stack till jobbet och nu har voff varit ute på dagens sista bensträckare. Nu ska jag jobba lite till men bara småsaker, sedan blir det att äntra kylskåpet en sväng innan det blir godnattsaga för min egen del. I morgon blir det tidig uppgång och dags att veckohandla och jag tror jag ska slå på stort med morötter! Det låter åtminstone bra innan det blir besök hos dietisten… 😛

Naughty night alles, skrivs mer i möra 😉

2 svar

  1. Måhända, och jo, det känns att det är betydligt varmare i luften nu. Skönt!

  2. Luften är nog våren som kommit, men den märks nog mer nere hos dig än här uppe just nu.

Kommentarer inaktiverade.

