Update tisdag kväll

Ungefär 150 gäster hade vi under 4 timmar i caféet och ja, det kändes i kroppen när tempot blev lugnare. Men tack vare min mycket kompetenta medarbetare, herr H, gick det faktiskt riktigt bra. Guldstjärna åt den pajken! Sedan undrar jag också hur det kom sig att massor av folk skulle ha saker och ting kopierade idag. I vanliga fall kan det dröja flera veckor innan någon behöver hjälp med kopiatorn. Smått myschko…

Annars har dagen varit mycket lugn. Jag vaknade faktiskt vid 2-tiden i natt av mig själv, pluggade till klockan 6 ungefär och sedan försökte jag sova lite till. Det gick inget vidare iofs då snöplogarna körde hit och dit samtidigt som de tävlade om att låta mest så sömnen blev lite hackig. Därför skriver jag dagens sista inlägg redan nu, av den enkla anledningen att jag är trött och bara längtar efter att få sova.

Men det är klart, jycken ska ut på dagens sista sväng och vi tänkte halka runt lite. Glashalt är bara mellannamnet på halkan ikväll och det är allt tur att man har investerat broddar. Jycken fuskar ju, med sin fyrtassdrift, håhåjaja…

Men som sagt, jag ska ut, sedan blir det att nanna. Tack för idag, vi skrivs mer i morgon då jag har mer energi. Tjo på eder, mina lamer och märrar 🙂

