Bloggpaus

Eller kanske, rent av, slutbloggat.

Mår så jäkla kass. Stänger av all kommunikation i några dagar. Stänger av mig.

Tills vidare.

7 svar

  1. Tack alla. Ja det har varit väldigt stressigt på senaste tiden, både hemma och på jobbet. Jag ska försöka ösa ur ryggsäcken nu men lite i taget och jag hoppas jag snart får hjälp på jobbet med föredragen.

    Lite djupare förklaringar kommer nog i morgon. Tack för ert stöd! Det betyder mer än ni tror 🙂

  2. Förstår att du är trött på ditt berg och dal mående.
    Hoppas du kommer igen så klart.
    Ta hand om dig.
    kram kram

  3. Vila lite från det vilda vattnet men kom tillbaka sen du är redo.
    Sköt om dig!

  4. Men nej! Usch de låter inge bra alls! Take care! kram

  5. Det här låter inte kul alls…
    Sköt om dig. Hoppas att allt ordnar sig..!

  6. Försöker skicka lite värmande energier till dig. Håll ut, andas, och skit i alla andra. När energierna kommer fram lovar jag att det känns bättre! Kramar

  7. Låter inte bra.
    Ta hand om dej.
    Kram

Kommentarer inaktiverade.

