Update tisdag kväll

Hmm…vad sjutton har jag gjort idag egentligen? Vissa dagar bara glider förbi och när lugnet infinner sig inser man att man kanske haft skygglapparna på. Eller yllemössan över ögonen.

Jobbet var lugnt idag tack vare sportlovet och så många är lediga. Några diskmaskiner blev dock körda och som sagt fick jag ett bra uppslag för ett inlägg. För övrigt har det varit lugnt och fint förutom lite ”strul” på vänfronten mellan två…öh…andra, men annars inget.

Har på senaste tiden fått lite nya idéer om nya inlägg. Musikrelaterat. Hundrelaterat. Jag vet vem det beror på och visst är det väl så att utan andra människor skulle vi tids nog förtvina och dö? Både kroppsligt och själsligt. Så tack för att du finns som gör den större skillnaden på ljus och mörker. Visserligen är det så att många intryck små blir till ett liv med livsglädje, vilket vi alla hjälps åt att skapa, var och en på sitt sätt, men så finns det vissa norrsken som är kraftigare än andra…. 😉

Nåja, nu ska jag faktiskt spela lite innan det är dags att sussa. Varva ner lite, filoflåsera lite, planera, grunna och tänka positivt. Ja jisses nu börjar det låta flummigt så jag säger bara att vi ses i morgon hehe. Tjo på eder 🙂

2 svar

  1. Undrar om det beror på att man är så inriktad på helgen hehe

  2. Vissa dagar bara försvinner, ändå tycker man inte att man gjort nått speciellt. Skumt det där 🙂

Kommentarer inaktiverade.

