Dagens bild: Getskägg.

Det tycks som hundra år sedan jag skrev inlägget om kloner i Borås och hur jag hade tänkt att ändra mitt utseende och såhär ser det ut idag. Efter en hel del trimmande och ihärdigt pillande så är det nästan klart och jag får nu ihop det till en liten tofs. Målet är en fläta men obs, jag testar lite bara, vi får väl se, dock är det opraktiskt speciellt när man ska dra upp dragkedjan på jackan…och ja, jag är rödhårig i både skägg och mustasch = vass i truten? 😉

4 svar

  1. Appselut en av de bästa färgerna 🙂

  2. det är fint med rött!!

  3. Tack tack, jo när det är klart så kommer det nog bli snyggt.
    Det kunde ju varit en ko också, och jag jobbat på ko-muuu-nen 😛

  4. Bää!

    Blir ju asbra det där!

Kommentarer inaktiverade.

