Update fredag kväll

Snörvel, dropp, snor och atcho! Jepp, jag är förkyld och da-da-da-da-daa I´m loving it. Inte.

Men det har iaf varit en bra dag med ett grymt häftigt föredrag idag. Det handlade om Kroppens Harmoni och förutom en hel del frågor och diskussioner blev några av oss uppdragna på ”scen” för våra krämpors skull. Det som var riktigt häftigt var att man inte behövde säga vart man hade ont för det kände hon. Det tog henne cirka 3 sekunder och hon kunde känna vart vi hade ont och sedan körde hon sin behandling. Riktigt häftigt, imponerande och intressant. Dessutom en riktigt trevlig tjej och snacket gick efteråt i positiva ordalag. Häftigt!

Men i övrigt har det varit lugnt och fint här. Jag ska ta det lugnt ikväll med en förbannat envis snuva och näsan är så otroligt täppt att jag funderar på att gräva lite med skruvmejseln. Eller nä, en kväll i soffan blir nog bättre, med en varm filt över mig. Jepp, så får det bli.

Hare fint som snus så hörs vi. Tjo på eder alla gott folk 🙂

4 svar

  1. Tack för de värmande orden 🙂
    Jo, jag har inte haft några direkta id´´eer i helgen men bara för att jag har stängt av hjärnfunktionen så gott det har gått. Men nu i veckan blir det nog som vanligt 🙂

  2. Bra de, vila is tha shit =) Saknar dina updates bara 🙂 Krya på dig!

  3. Helt fantastiskt mycket till o med! Men jag har legat i tryckkok i två dagar nu och det känns faktiskt lite bättre 🙂

  4. Har du snorat ner dig helt? 😉

Kommentarer inaktiverade.

