Dagens bild: Turnon.

Det finns de som gillar jeans, det finns de som gillar ben. Jag gillar båda i en kombination och varför? Tja, det är ju faktiskt en väldigt bra fråga. Varför tycker vi om något över huvud taget? Varför har vi smak? Hur som helst tyckte jag de här exemplaren var rätt schyssta så jag tog en bild. Med tillstånd 🙂

8 svar

  1. Du kunde inte hålla benen hemliga längre, sorry. National Treasure är nu känd över världen mwuahaha! 😉

  2. Men herregud,ta en bild var vi överens om, men jag sa ju åt dig att du inte fick lägga ut mig på nätet.

  3. Är inte riktigt säker på hur du menar nu. Jag tänker såhär: Antingen tycker man något eller någon är attraktiv, eller så tycker man tvärtom. Att inte bry sig är väl egentligen värst?
    Sedan kan man tycka en tavla, en bil eller en trädgård är fin. Eller ful. Men hur som helst skapar det en speciell känsla som känns bra, och bra vill man ju må.
    Ungefär så.

  4. Är det bara jag som tänker att detta är ditt inlägg i debatten om feministerna som plåtade snyggingar i tunnelbanan? Utan tillstånd.

  5. Hehe jo de är inte så dumma att ha ibland 🙂

  6. Ja gillar faktiskt också båda 🙂 Ja alltså, både ben o jeans :p

  7. Hähä jo det är ju faktiskt sant 🙂

  8. Jaha, smaken är som baken….. Som väl är.

Kommentarer inaktiverade.

