Update onsdag kväll

Hoppsan, jag råkade visst somna i soffan! Kanske inte så konstigt.

Dagen har varit lite pressande och en hel del har hänt. En föredragshållare vill komma på fredag och där föll ett lass sten från mina axlar. En annan föredragshållare, en livsinspiratör, besökte mig på jobbet idag och det gick bra. Ytterligare sten från mina axlar alltså. Sedan var det de övriga sysslorna som gällde, veckohandla mat, fixa nya broddar, rasta hunden, kolla mejl, jobba lite hemifrån m.m. så jag råkade somna i soffan och vaknade nyss. Kanske jag är extra tröttare nu när jag är lite snuvig…

Men nu ska jag bara ut med voff, äta något och ner i sängen igen och kanske drömma lite. Natti natt, skrivs mer i morgon folket. May the force of Anders be with you. Amen 😉

2 svar

  1. Ja jisses, ibland känns det ganska tungt men skam den som ger sig, eller hur? Du med 🙂

  2. Blir så när dagarna är fyllda med spänning och annat. Känner igen mig. Ha det underbart.

Kommentarer inaktiverade.

