Update tisdag kväll

Mummel mummel, grr och morr. Låter det som att dagen har varit bra? Ett stort njaee blir det nog som svar i så fall.

Visserligen var det trevligt med lite solsken idag och jag hade ju bra sällskap på jobbet, men hela dagen har varit fylld av småsaker som har irriterat mig. Bland annat tappade jag en av mina broddar så i morgon blir det en utmaning att ta sig till jobbet. Visst är det sandat på de flesta ställen men det är när man ska ta sig över vägarna som det blir problem. Ja, vi får väl se hur det går.

Dock har det gått ganska bra med förberedelserna inför föredragen. Jag fick kontakt med två stycken idag som verkar lovande, varav en är livsinspiratör, något som vi kanske alla behöver ibland. Det ska bli väldigt intressant att höra honom tror jag. Så på det hela taget borde jag vara nöjd med dagen, trots en massa tekniska problem med både dator och mobil. Men okej, jag ska fundera på det… 🙂

Men nu har voff varit ute på sista bensträckaren, jag har ätit lite och ska nu varva ner lite framför dumburken. I morgon är det en vanlig arbetsdag plus veckohandla som gäller. OCH NYA BRODDAR!!

Naughty night alla, skrivs mer i morgon 🙂

