Update torsdag kväll

Brrr! Nejdå, det ÄR inte kallt och jag fryser INTE röven av mig. Jag bara låtsas såklart…

En ganska hyfsad dag är snart slut. Lunch på stan blev det, jobbet gick bra, jag hade fått några svar angående föreläsningar och det är asbra. Börjar bli nervös att inte ha något att presentera för de andra nästa fredag men kanske, kanske detta ordnar sig nu. Frustrerande att inte veta! Morr morr grr vaffan…

Annars har väl inte så mycket hänt här. Farsan ringde och erbjöd sig att betala för en influensavaccination åt mig. Jag blev konstigt nog irriterad. Inneboende och jag har käkat chips och sett lite på tv och det var nog allt. I morgon är det äntligen fredag och med lite tur så slipper jag grannens borrmaskin. Uuurk, känns som jag behöver semester.

Nåja, slutgnällt för idag, nu blir det strax bingen. Hare gottans så skrivs vi mer i morgon. Hej så länge.

2 svar

  1. Ja, lite kallt är det allt.
    -18 visar det ute idag.

  2. Burr ja… Min röv fryser också.
    Sv: Programmet som jag använde följer med skrivaren och heter HP Photo creations

Kommentarer inaktiverade.

