Update torsdag kväll

En dag med en oväntad twist. Så kan man väl sammanfatta händelserna över denna dag.

Som vanligt vaknade jag sent (har varit märkligt trött denna vecka) och som vanligt hann jag till jobbet smått oväntat. Eftersom jag började klockan 12 och vaknade 11 så kan ni ju fatta min panik haha. Visst hann jag i tid fastän jag fick slänga i mig frukost/lunch och dra runt voffen innan jag fick skjuts. En oväntad men välkommen sådan får man väl säga då.

Väl på jobbet var jag redo för ännu ett pass i cafét….men så bidde det inte alls. Det visade sig att 9 datorer skulle uppdateras och detta så snart som möjligt. Tack vare att föregående personal varit väldigt förutseende så gick detta och det blev faktiskt inte en enda kaffemugg diskad idag. Av mig alltså, men ändå blev det övertid då jag skulle göra mina vanliga sysslor också, men så kan det gå.

Väl hemma var jag duktig och beställde en bok jag kommer behöva för mina kommande studier i Människan – Socialt och Kulturellt så där flaxade nästan 300 spänn iväg, men när jag såg lite mer ingående vilka ämnen som tas upp så blev jag glad. Jag kommer gilla att plugga det här!

Men nu har som sagt dagen gått och voff ska bara ut en gång till och jag ska äta lite, sedan blir det hopp ner i bingen minsann. I morgon är det äntligen fredag, halleluja och sedan kan jag ta det riktigt lugnt. För det ska jag, kan jag lova.

Tjo på eder alla och hare hare kanin på er 🙂

2 svar

  1. Jojo det e nog sant hehe. Se bara upp så du inte kör över någon med traktorn därute 🙂

  2. ”märkligt trött” tycker jag man e varje morgon. 🙂

Kommentarer inaktiverade.

