Update tisdag kväll

Efter en någorlunda tuff eftermiddag och kväll så börjar det bli dags att släcka lyset och skutta ner i snarkofagen. En alldeles utmärkt idé om man frågar mig.

Dagen började sent och med skyhögt blodsocker (syror i blodet) men som vanligt var det att bita ihop och samla sina krafter och hoppas på att insulinet tog skruv. Efter några timmar mådde jag bättre och det bar av till jobbet för ett pass i cafeét. Alla kurserna är igång som vanligt igen och det märktes eftersom diskmaskinen fick gå på högvarv. Men skönt ändå att man hade trevligt sällskap och hjälp av L, hon är bra på det sättet 🙂

När jag kom hem fick jag en trevlig överraskning. Min inneboende hade både diskat, dammsugit och moppat köksgolvet. Ett par stora guldstjärnor får hon nu för sådana överraskningar gillar jag 😛

Men som sagt, nu ska jag väl börja rikta nosen åt sängen snart. Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om LCHF men jag orkar inte. Jag blir bara irriterad och uppjagad så det är nog bäst att jag låter bli. Men snart kanske det blir ett inlägg om soja, vi får se när det blir.

Slut med tjat från min sida för nu stänger jag butiken för idag. Nanna så gott så skrivs vi mer i morgon, det låter väl bra? Tjo på eder 🙂

2 svar

  1. Ja det var högst oväntat men otroligt välkommet 🙂

  2. God Morgon!
    Skönt att komma hem och allt är gjort 🙂
    Klart hon ska ha en guldstjärna för det 😉

Kommentarer inaktiverade.

