Skyll dig själv

Blah, så trött jag blir på mig själv. Nu var man godhjärtad och hjälpsam igår och idag får jag skylla mig själv som är helt mörbultad.

Som jag nämnde var jag på datorsupport-resa igår, inte så långt bort men åtminstone en tremilaresa. Plus en snabb sväng in på ica. Det bör dock tilläggas att jag var oerhört tveksam till en början eftersom måndagar brukar vara tunga för mig. Att jag dessutom fått flänga hit och dit med en viss nervositet i kroppen och senare på dagen fick idén att ta en mycket längre promenad med voff….ja, det var väl bara dumt gjort. Eller?

Egentligen inte, för de sakerna var nödvändiga och viktiga. Dator-grejen kunde väntat! Men jag är ju så förbannat snäll och jag borde ju ha anat att tjejen dessutom bodde på fjärde våning, utan hiss. Men det är ju bra träning, tycker vissa, och ja det håller jag med mig om. Det är ju därför jag är så jäkla trött idag att jag knappt orkade ur bingen.

Sorry, jag är lite grinig idag, men det blir nog bättre över dagen. Hoppas jag inte somnar på jobbet bara…

