Update torsdag kväll

En väldigt trött Anders sitter just nu och gäspar stort samtidigt som han sneglar efterlängsamt mot sänghalmen.

Gårdagen var lite konstig då tuppluren på eftermiddagen blev längre än väntat och jag vaknade vid 19:30 av att Jehovas ringde på. Sedan blev det full fart och massor av saker blev gjorda och först vid halv fyra på morgonen kände jag att det var dags att sova lite. Det var ju eftermiddagspass på jobbet, vilket också gick bra. Dock gick diskmaskinen sönder men det lagar jag i morgon. Herregud, det är klart jag kan sådant också 🙂

Annars har väl inte så mycket hänt här idag. Vädret har varit snålkallt, jycken har varit ute, chips och dip har blivit inhandlat och nu blir det strax soffan för mig.

I morgon ska vi ha det första föredraget i vårt projekt och det blir en arbetsförmedlare som kommer till jobbet för att prata dels arbetspolitiska insatser och Fas 3. Ja, jag vet, det är fredag den 13de men om vi ska tro tidningarna så ska det vara en turdag. Detta återstår att se, eller hur? Personligen är jag beredd på allt och tror det kommer gå strålande bra. Självklart!

Men som sagt, nu är det dags att dra. Tack för idag, slut för idag och vi skrivs mer i morgon. Hej på eder 🙂

