Update tisdag kväll

Jahapp, strax slut på dagen. Jycken har varit ute i slasken och sitter lyckligt ovetande bredvid mig om vad som kommer hända ganska snart, mwoahaha!

Nejdå, inget att vara orolig för men pappa Anders ska dra fram med elaka saxen och lätta på bördan för lille dumsnutan. På så sätt kommer vi slippa en massa tung och blöt päls. Med lite tur så kanske hon även kan höra mig bättre och lyda. Eller det kanske får förbli en önskedröm och pappa Anders får fortsätta med den mer energikrävande sorten av lydnad: kommando. Detta låter oftast som andra världskrigets tyska officerer, alltså i stil med raus, raus!!! Dock ej några läderstövlar. De lämnar vi åt sovr…um…jag menar, åt skobutikerna.

Annars har dagen varit ganska okej. Eftersom gårdagen var väldigt konstig och jag inte hann äta någon riktig mat alls så köpte jag en lunch och skyndade i mig den när jag kom till jobbet. Det var ju eftermiddagspass i köket och caféet vilket gick bra även om man var lite ringrostig. Sedan fick jag veta att jag antagligen blir ensam på torsdag men kanske kan det ändras. Hoppas verkligen det eller så kommer jag ligga sömnlös natten innan och hela torsdagen blir skit. Eller inte. Vi får väl se hur det går.

Men nu ska jag starta skalperingen av jycken, äta, duscha, se på tv, kanske skriva lite prUttokoll, drömma mig bort och sedan, kanske rent av sova lite.

Hare, hare kaninstek, vi skrivs mer i morgon gott folk 🙂

