Dagens bild: Busy.

Såhär har det sett ut hemma hos mig sedan igår. Ja, inte med burkarna hela tiden förstås, men jag har fått en hård nöt att knäcka. Faktiskt den mest virussmittade dator jag någonsin sett, vilket ju var jättekul. Jag påbörjade service igår eftermiddag vid 17-tiden och den står fortfarande och puttrar efter uppdateringar. Skoj, för sådana utmaningar gillar jag.

8 svar

  1. KoN: Hehe sant ju, ni har varit förskonade och tycks så förbli. Rena flaxen skulle jag tro 🙂

  2. Oh, ja. Pc är JU Pc. Tur jag bara har 1. Mina 2 Macar behöver jag inte oroa mig för. *host* *host*

  3. KL: Det blev några till faktiskt hehe. Men så tog det över 20 timmar att få ordning på den!

  4. margareta: Johodå 🙂

  5. Ser ut som du var värd dom där två i mitten efter allt slit 🙂

  6. nej nej, bara inte min dator!

  7. Hehe jadu, där bräcker du mig säkert i svårighetsgrad 🙂

  8. Ja du en del jobbar med virussmittade datorer medans andra jobbar med virussmittade människor 😉

Kommentarer inaktiverade.

