Konsten att skämma ut sitt barn.

De flesta som har varit i tonåren tyckte väl att ens föräldrar var pinsamma. På ett eller annat sätt och i olika situationer. Men jag tror nog att vi alla ska vara glada över att inte haft den här mannen som pappa.

En pappa som i 170 dagar har klätt ut sig i olika kostymer då han har vinkat av sitt barn inför skolbussen och alla eleverna däri. Det startade som en kul grej men jag tycker mest synd om den 16-åriga sonen. Alltså, visst kan man vara lite hämndlysten på något sätt men bara för en kort stund, eller ja, ni vet hur jag menar. Inte i över 170 dagar och göra det till en ploj.

Stackars unge. Jag tycker ärligt talat synd om honom 🙂

4 svar

  1. maskrosen: Hehe jo, det finns ju vissa gränser för allt och det är säkert en svår gräns att hitta eller veta när ens tonåringars gränsland ligger några mil bortom vår egen horisont. Men jag kan tänka mig att det är guld värt när man befinner sig i ”zonen” där det funkar.
    Milf, jo, jag håller väl med då haha. Det är ju en komplimang på ett lite ”rough” sätt 🙂

  2. margareta: Ja man undrar ju hur far-son-relationen kommer bli i framtiden.

  3. De va riktig synd om sonen!

  4. Ja vi har nog skämts alla för våra föräldrar o så gör nog också barnen idag (eller ja ungdomarna), spelar nog ingen roll hur man än är eller hur man beter sig… min äldste son tycker det är pinsamt att vistas runt mig för de flesta tror jag är hans syster.. stora dotterns polare däremot kallar mig milf… jag vet inte om man ska skratta åt de eller gråta. Nåja huvudsaken är att man är sig själv o jag kan väl tycka att man kan tänka liiite granna på hur man beter sig eller hur man klär sig när man ska visa sig runt sina kära tonåringar =)

Kommentarer inaktiverade.

