Update tisdag kväll

Jahapp, så var det dags att förära er med dagens sista inlägg, vare sig ni vill eller inte 😉

Dagen har varit ganska lugn och fin. Lite strul på jobbet då datorn inte ville som jag ville men annars var det bra. Väl hemma har inte så mycket hänt, förutom att jag har påbörjat min karriär inom munspels-spelande, vilket gick ganska hyfsat. Lite klurigt till en början och det finns en hel del annat att tänka på förutom att blåsa, men det kommer väl med tiden.

Sedan har jag också försökt klippa hunden med min trimmer, vilket inte gick alls bra. Det kommer ta evigheter med den trimmern och jycken vägrar att sitta stilla en längre tid så det får väl bli sax trots allt och som vanligt. Sedan skulle jag dammsuga upp pälstussarna och då blev påsen full. Till min förvåning måste man vara raketforskare för att få ut påsen ur dammsugaren och det är väl vad jag ska syssla med lite till innan läggdags. Jippie liksom 😛

Men som sagt, nu ska jag väl snart dra något gammalt över mig och i morgon ska det handlas dasslock!

Sov så gott så skrivs vi mer i morgon. Hej på eder 🙂

2 svar

  1. en klok hund du har. skulle göra likadan!

Kommentarer inaktiverade.

