Still alive

Jodå, jag tuffar på och nu är jag tillbaka igen. Skakad men inte störd, som James Bonde brukar säga. Ni vet, snubben med rätt att förgrepa sig. Detta är dock en annan historia.

Hur som helst, de senaste 2-3 veckorna har varit väldigt omtumlande för mig och egentligen har det varit fullt kaos. Inte nog med att det skulle planeras inför julen utan projektarbeten skulle förberedas, studier skulle hinnas med och tre relationer, av varierande art, skulle tas om hand och träningspass skulle både orkas och hinnas med. Så kanske det inte var så konstigt att jag körde huvudet in i väggen och unnade mig en liten paus?

Men nu känns det som att det är dags att fortsätta mina åtaganden och framförallt fortsätta att trakassera er med både inlägg, utlägg och diverse ordbajseri. Vi får väl se om jag har något att komma med, inte sant? Men några idéer om nya inlägg har jag minsann på G 😉

Dock har jag inte alls följt med i nyhetsflödet så jag antar att jag har missat tonvis av elände, men det känns faktiskt ganska bra. Med stugvärme, jultomtar och gott att äta har det ändå varit en ganska schysst jul och jag fick några väldigt intressanta julklappar. Synd bara att vi inte haft någon snö och idag verkar det bara blåsa en hel del och i Stockholm växer det minsann smultron. Förutom att jag ska ut med jycken så ska jag nog mestadels hålla mig inomhus, vilket kanske är bäst då det idag är överhängande risk att råka på folk som kör onyktert. Märklig grej det där ändå, hur folk prioriterar, att de vågar riskera både det ena och andra genom sådana tilltag men jaja…

Hur som helst, nu vet ni att jag lever iaf och att jag inte har blivit kidnappad av tomten. Nu ska jag ut på tidningarnas hemsidor och se vad som har hänt i vår omvärld och kanske det blir ett o annat inlägg senare idag.

Hej hopp så länge 🙂

6 svar

  1. Jo vi kan ju alltid försöka iaf hehe. Kram tebax 🙂

  2. Ja det var skönt att höra dig:) jag har förstått att det har varit mycket runt dig det sista men det har varit svårt att hinna prata, jag är trött på stressen…. Hoppas att vi kan pratas vid när vi startar, Kramis!!

  3. Tack detsamma Nett 🙂

  4. God fortsättning 🙂

  5. Man tackar så mycket. Jag ska försöka 🙂

  6. Skönt att se att du är tillbaks 🙂
    Ta hand om dej!!!

Kommentarer inaktiverade.

