Update fredag kväll

Swiiisch!! Eller hur sjutton det nu stavas. Hur som helst har den här dagen gått otroligt snabbt och jag kunde knappt tro att klockan var alldeles strax tio på kvällen. Wow liksom.

Först var det såklart jobb som gällde och det gick ganska okej. Jag fick mina saker gjorda och då får man ju vara nöjd. Sedan var det hemfärd som gällde plus en liten tupplur. Eller tja, den råkade bli två timmar lång visserligen men okej, om kroppen säger att jag behöver det så… Efter lite mat var det dags att åka till gymmet igen och som vanligt var det ganska folktomt. Dock missade jag att de stänger tidigare på fredagar så jag hann inte mina två rundor runt salen så jag får väl köra lite hemma i helgen då. Attans.

Sedan har det inte hunnit hända så mycket mer. Grannen var här en sväng och snackade, jag var på macken och köpte B-vitamin och planerar att ta mig ut på stan i morgon kväll. Det känns som att det är dags att ta sig ut och visa upp sig lite och se lite folk. Funderar på kavaj, vi får se.

Men nu ska jag bänka mig framför datorn och spela lite på Gothic 3 tills det är dags att ta ut jycken en sista sväng innan sängdags. Med lite tur hinner jag blogga lite mer i morgon.

Hare hare kanin på eder alla 🙂

3 svar

  1. let it sno let it sno

  2. Hehe som tur är så är det ont om sådana gossar 😛

    Jadå, det rullar på ganska naturligt nu och det är trevligt att komma dit. En vana är född 🙂

  3. Ah, bara du inte träffar på de söta grabbarna på bilden i morgon så ska nog allt gå vägen. 😉
    Bra att du kom iväg till gymmet. Funkar det? Önskar jag själv kunde vara lika duktig. ..

Kommentarer inaktiverade.

