Update onsdag kväll

Hej o hå, nu ska vi se! Om jag tar en fot framför den andra och försiktigt flyttar över vikten och liksom framåt så…

Nejdå, jag har inte blivit mer handikappad än jag är, det bara känns så hehe. Jag var iväg och tränade, vilket gick bra, men jag missberäknade hur blodsockret skulle stiga efter lunchen så det blev väldigt tungt idag. Dels träningen och sedan att ta sig hemåt. Men nu är insulinet fixat och jag mår bättre än för någon timma sedan. Dock är jag trött som attan och det ska bli skönt att strax krypa ner i snarkofagen, kan ni tro.

Annars har dagen varit lugn och fin och jag fick tillomed ihop ett grymt bra blogginlägg å jobbets vägnar, om äldreomsorgen och Carema. Detta släpps i morgon för jag ville ha chefens syn på saken och han drog iväg på ett möte så…lite sur blev jag men det är ju ingens fel egentligen, utan bara otur. Jaja, så kan det gå.

Men som sagt, jag är hejsanhoppsan trött och vill bara nanna alldeles strax. Först ska jycken ut på sista rundan och kanske ska jag äta något, om jag orkar. Kom på att jag även ska avsluta julklappsjakten på nätet som jag började med i morse och det tycks bli ganska schyssta klappar i år. Sedan har jag en hemlis på G också till någon av mina bloggvänner men jag säger inte vem mwoahahah…eller…jag menar, joråsatt! 😉

Nä, nu drar jag. Hej hopp i tomteskogen och sussa gott!

