Update måndag kväll

Jag ska fatta mig kort eftersom jag helst av allt bara vill hoppa huvudstupa ner i sänghalmen nu. Men det är ju den sedvanliga effekten hos mig när jag inte kunnat sova förra natten – precis som vanligt alltså. No g dags att skärpa sig på helgerna och se över sömnbehovet o.s.v.

Annars har dagen varit bra. Jobbet gick finemang trots att jag blev utsedd till medansvarig i en grupp för ett evenemang som jag tyckte var helt meningslös. Men så tänkte jag efter och kom fram till att om jag nu har chansen, ihop med de andra såklart, så kan vi faktiskt göra något riktigt bra av detta. Själva idén är att en dag varannan vecka kunna ha diskussioner, och inbjudna föreläsare angående personlig utveckling, med inriktning mot arbetsmarknad kontra människans situation och möjligheter att utvecklas. Typ 😛 Men det ska väl gå bra, får vi tro.

Sedan var det samtalsdags igen och jag hann med att säga en hel del, vilket inte är dåligt på 50 minuter. Annars brukar den tiden flyga iväg, men idag var det annorlunda, vilket jag tyckte om. Mycket mer säger jag inte om det för då blir det här inlägget alldeles för långt och det orkar jag inte med ikväll hehe. Förlåt 😉 Dock fick jag lite idéer om framtida inlägg om diabetes och psykologin bakom det!

Resten av dagen har varit i lugnets tecken och som sagt, nu vill jag bara sova. Jycken ska ut först men allt annat är fixat så jag säger väl natti åt alla som orkat läsa såhär långt hehe. Men vi skrivs ju mer i morgon såklart, skam vore väl annars?!

Nej nu slutar jag tjata på er. Goder afton, mina lamer och märrar 🙂

3 svar

  1. Hehe njo. visst sov jag ordentligt men struten finner jag ej 🙂

  2. staffan var en stalledräng ……

  3. Inget vidare när sömnen krånglar till det. Hoppas du sov jättegott inatt och att stjärt … nej, jag menar StjärNgossekläderna är framplockade 😉
    Gomorron

Kommentarer inaktiverade.

