LiteProlem

SkullearaSägaAttJagHarSpilltÖlPåTagetordetOchMåsteKöpaEttyttIMorgo.SåuVetiDetHaha

6 svar

  1. HE: Jo det är ju sant, det kunde varit mycket värre hehe. Jag har ju nyligen skaffat ny dator så det vill jag inte behöva göra igen såhär snart 🙂

  2. Har hänt mig med, fast på en Laptop, så jag fick köpa en helt ny dator. Hrmmm. Gjorde inte SÅ mycket då jag hade mina två Mac i ordning.

  3. A-S: Nja, det blev offer för The Wrath Of Anders när datorspelet inte ville som jag ville 😛

  4. Det måste vait ölen som hoppade till av glädje för att det var fredag och samtidigt passade på att dränka b & n … esc-tangenten .. rymde den eller återfick den ConTRoLen? 😛

  5. På något mystiskt och universiellt sätt var det ändå inte mitt fel, jag lovar! 😉

    (Jag hade ett annat i reserv dock men jag ska inhandla ett nytt ändå på tisdag för det här var alldeles för plastigt.)

Kommentarer inaktiverade.

