Update torsdag kväll

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig, men den fick en bra avslutning i alla fall.

Årsmötet i bostadsrättsföreningen gick bra, lagom snabbt trots allt och jag blev omvald igen. Tror detta är fjärde året jag kommer sitta som vice ordförande och sekreterare och det är ju trevligt att man får förtroendet. Dock var ordförande som vanligt högljudd och tog åt sig äran helt för sig själv, vilket inte stämmer till 100%. Vi är ju trots allt 4 personer i styrelsen men jaja, han får väl göra det då. Han fixade ju maten och drickat väldigt bra denna gång och jag blev ta mej 17 lite smålullig av den 5,2%-iga mumman som fanns 😛 Sedan tror jag knappast att jag har något att tillägga för vem är egentligen intresserad av vad en annan tycker? I det långa loppet kvittar ju det ändå.

Så mycket annat har inte hänt idag. Jag jobbade lite hemifrån och…öh…vart tog dagen vägen egentligen?

Nu ska jag iaf ta ut voff innan ovädret sätter igång på allvar. och sedan blir det att sova. Jag är väldigt trött ändå och i morgon ska jag upp tidigt och orka med träningen på eftermiddagen så det är väl lika bra att nanna tidigt.

Tack för idag, slut för idag så skrivs vi mer i morgon. Ciao 🙂

