Öh…hoppsan

Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det får inte låta för gnälligt, inte för desperat och inte för argt eller uppgivet. Låt oss istället säga såhär: Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.

Tanken var att jag skulle tidigt till jobbet och sedan vidare till dietisten, sedan tillbaka till jobbet, hem och ikväll på styrelsemöte. Riktigt så blir det inte och ärligt talat, är någon förvånad? Jag vaknade nämligen för 10 minuter sedan och har redan ringt dietisten för att boka om. Jag är även på väg att ringa chefen men först måste jag ladda på mobiltelefonen vilket också är knepigt eftersom jag haft världens segaste internet sedan igår. Men med lite tur så blir åtminstone årsmötet ikväll som det är planerat, om jag håller tummarna riktigt hårt hela dagen.

Med 4 timmars sömn på 2 dygn och dessutom träning så var det här inte så oväntat. Jag är inte arg, sur eller ledsen och skriver väl mest det här inlägget för att mina arbetskompisar ska veta vart sjutton jag tog vägen hehe.

I morgon, nya friska tag!

2 svar

  1. Tja, det kunde varit värre. Och bättre! haha

  2. Ingen bra början på dagen med andra ord 😉

Kommentarer inaktiverade.

