Den siste idioten är ännu inte född

Ring till akuten och de hjälper dig med din iPhone. Eller inte.

Snarare är det väl så att de bussar polisen på dig, speciellt som du är full och hotar akutpersonalen via telefon. Fem gånger.

Min favorit är helt klart:

Operatören: -Tydligen fungerar den inte
Michael: -Ja, och vad ska jag göra åt det?
Operatören: -Vad jag säger, herrn, är att om du ger oss din adress kan vi skicka en polis till dig och kanske han kan hjälpa dig.
Michael: -Han kan inte hjälpa mig.
Operatören: -Hur vet du det?
Michael: -För att han tänker skjuta mig med sin pistol.
Operatören:  -Aha

Så härligt, irriterande bra hehe. Lyssna på hela ljudfilen här 🙂

En annan favorit var ju den här:

-Sir, have you been drinking tonight?
-No. (paus) I´m just not really smart.

