Update måndag kväll

Jättetrött. Det är bara förnamnet för mitt tillstånd för ikväll. Med andra ord blir det hopp ner i bingen väldigt snart.

Dagen har varit sisådär ändå. Jag åkte på helt oväntad kökstjänst, vilket irriterade mig en smula. Det är märkligt hur folk tar för givet att man kan hoppa in hursomhelst när man i själva verket har andra arbetsuppgifter. Iofs får jag väl vara glad att det var extremt lugnt ändå…

Efter lunchen var det dags för det årliga besöket hos diabetesläkaren. Jag fick även veta testresultaten från när jag var på labbet i måndags och allt såg jättebra ut. Idel bra värden och mycket bättre jämfört med bara ett år sedan så det kan man ju vara nöjd med. När jag ändå var där uppe tänkte jag hämta lite mer grejer för glukosmätaren men till min förvåning var hela avdelningen helt tom. Inte en kotte fanns att prata med och jag såg på deras whiteboard att de var på kurs. Men liksom, att lämna en hel avdelning helt obemannad med olåsta dörrar…??? Hur som helst vill jag ha mina grejer så jag drar väl upp en sväng till i morgon, om jag hinner och orkar innan jobbet.

Sedan, väl hemma, tänkte jag hinna med en tupplur innan det var dags för styrelsemöte i bostadsrättsföreningen. Det gick ju lagom bra när min inneboende hade släpat hem en kompis och det blev en massa oväsen så det blev inte mycket till powernap. Dock är jag ju väldigt trött nu så det kanske är bra.

För övrigt har inte så mycket hänt. Har iofs fått ett märkligt telefonsamtal idag som gjort mig lite orolig men ska försöka glömma det så gott det går.

Nu blir det hopp ner i sängen för att drömma om kvinnan jag aldrig kommer att få. Mer säger jag inte så får ni fortsätta vara nyfisna hehe.

Naughty night, spank u very smuts så skrivs vi mer i morgon. Hej hopp på eder alla 🙂

5 svar

  1. Tack tack Petra, jo nu går det bättre och det både känns och märks 🙂

  2. oCH HUR GJORDE HUSMOR FÖRR. 12 BARN INGEN VATTEN INDRAGEN! SKÄPNING.

    MARGARETA

  3. Vad skönt att dina värden blivit bättre 🙂
    Duktig pojk…fortsätt så 🙂

  4. Iofs hehe.
    Astrid hälsar tillbaka 🙂

  5. Oj voj 😀 man ska aldrig säga aldrig 😉 Hälsa tanten Astrid 🙂

Kommentarer inaktiverade.

