Dagens bild: Dojor.

När man ska börja träna är det viktigt att ha bra skor – har jag hört. Dels för att se snygg ut och dels för att inte halka och göra bort sig inför alla snygga tjejer på gymet, samtidigt som man spänner sig lite extra…..och för den som inte fattar det så är jag ironisk nu hehe. Hur som helst, nya skor från Skopunkten, som kostade pengar 😉

4 svar

  1. KL: Jo men jag hade ju bara ett par knalvita som såg ut som pråmar. Dels pasade de inte riktigt och dessutom snubblar man mer än går i dem, så inköpet var väl befogat, jag lovar hehe.
    Spinning o aerobic får nog vänta, herre jisses 🙂

  2. Ta det lite lugnt, kör man vanliga styrkepass räcker det med ett par väl inslitna gympapjuck ( som inte lämnar ränder på golvet naturligtvis ). Spinning och Aerorobics är väl lite annorlunda. För övrigt finns det så mycket att titta på att vi brukar missa skorna.

  3. Ja då är det dags att byta. Har inte Doc Martens några? Med tåhättar 😉

  4. Åhhh jag borde också köpa nya träningsskor.. beklagade mig igår att jag får så ont i mina benhinnor, och min Mia sa att det berodde på att jag hade gamla skor. ”MEN DOM ÄR INTE GAMLA” tyckte jag, tills jag insåg att jag haft dem i tre år och köpt dem på second hand…

Kommentarer inaktiverade.

