Förlåt, förlåt, förlåt!

Vaknade vid 5:30 ungefär av ett jäkla oväsen, precis som om något rasade. Gick upp och kollade runt men gissar att det var från min inneboendes rum där det som vanligt ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och är det inget som har rasat så är det väl antingen dammråttorna som dansar hambo. Eller de nya livsformerna som har uppkommit efter alla odiskade tallrikar och matrester som ligger överallt och nu hade de fest för att fira att de snart kommer ta över världen.

Hur som helst, eftersom jag inte kunde sova vidare så satte jag mig vid datorn (no shit) och började pula med bloggen. Då hittar jag två stycken kommentarer som hade fastnat i något slags filter som WordPress har. För det mesta fungerar det bra men ibland hamnar helt vanliga kommentarer däri och jag är ganska dålig på att kolla detta. Så FÖRLÅT både Ilhan och Tild att jag inte hade sett detta tidigare. Jag släppte dem och svarade, såklart, och jag lovar att jag ska hålla bättre koll i framtiden.

Inläggen det handlade om var:

4 svar

  1. Varsågod, kul att kunna glädja någon såhär tidigt på dagen hehe. Jo, eller så hoppade de hopprep med sina svansar, jag är ingen expert på råtthambo 🙂

  2. Hahaha! Dansar dammråttor hambo? Tack för att du gladde min morgon (svenska för nybörjare?)

  3. Väldigt sant 🙂

    Njae, chefs-musen gör det iaf, än så länge, men det är nog dags för ett allvarligt samtal oss emellan hehe.

  4. Allting är bra så länge det fungerar som det ska 😉
    Jasså, det är råttor som flyttat in till dej, betalar dom för sej….haha

Kommentarer inaktiverade.

