Update onsdag kväll

Äntligen börjar dagen lida mot sitt slut för det har varit en jobbig sådan. Inte fysiskt men jag har funderat en hel del på saker som egentligen inte angår mig men det retar mig så in i… Nåja, förklaring kommer för er i morgon i form av bilder.

Annars har dagen varit ganska bra. Jobbet gick som det skulle och efteråt åkte jag till Clas Ohlson och köpte hyllkonsoler. Istället för att ha hundens matpåse ståendes jämte mikrovågsugnen tänkte jag sätta upp några hyllor och självklart kommer det bli hur snyggt som helst när jag är klar hehe. Sedan gick jag till ett gym som ligger strax intill och anmälde mig för träning/rehab. Armen spökar ju fortfarande lite och kanske jag kan träna upp mina ben en smula så att balansen blir bättre. Med lite tur så får jag tillbaka min aptit också så dethär ska bli spännande. När de sakerna var klara var det dags för lunch med en kompis och vi satt och pratade om allt möjligt. Möjligtvis att hon kommer flytta in när min inneboende flyttar för av olika anledningar kanske det inte ligger så jättelångt fram i tiden. Vi får väl se hur det blir.

Annars har jag varit väldigt trött och faktiskt glömt att äta sedan jag kom hem vid 14-tiden så jag ska strax äta lunch haha. Sedan ska väl jycken ut och svansa lite, kanske det blir en dusch ochså och någon gång krama kudde. I morgon blir det att jobba eftermiddag och kväll men jag hinner säkert kika in här och plåga er lite 😉

Nu säger jag naughty night så skrivs vi mer i morgon. Låter som en schysst deal, eller hur? Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Hehe tack, du är rätt skön du med och jag bara önskar ibland att du kunde få en lugn stund. Är det någon som förtjänar det så är det ju du.

    Ingen fara med lotteriet, jag lovar. Det som irriterar mig är något soom jag faktiskt jobbar med just nu. Ledtråd: Dagens bild kommer bli ett bildspel just idag.

  2. Nu blev jag nyfiken, vad är det du går och irriterar dig på? Är besviken att du inte vann något på lotterna, även om det inte är bra för dig att äta choklad så är du värd en vinst!! Du är en sån skön kille, uppskattar din vänskap:)

Kommentarer inaktiverade.

