Update tisdag kväll

Som vanligt var denna tisdag oändligt lång och seg, vilket i sig är ett märkligt fenomen. Tisdagar är ju inte längre dagar än andra, menar jag.

Jobbet var relativt lugnt eftersom de flesta kurserna har uppehåll så det var helt okej. Glädjande nog har jag fått bra kontakt med en mamma vars dotter går på balettkurs och vi har börjat prata lite när vi ses. Tyvärr var det avslutning på baletten idag men hon lovade att kika förbi någon dag ändå bara för att fika och förhoppningsvis prata lite också. Sådant är ju alltid roligt och jag hoppas hennes man håller med. Ojoj 😛

Annars har väl inte så mycket hänt. Jag var nyss ute med voff och hon hade riktigt trög mage så jag ska in med henne i duschen nu, stackaren. Märkligt ändå för hon har ätit precis som vanligt men det är klart, hon kan ha fått tag på något olämpligt när hon nosat runt i buskarna. Folk slänger ju en massa skräp omkring sig och tänker med arslet…

Nåja, in i duschen nu och sedan ner i bingen. Jag får lov att tacka eder alla för idag och hoppas ni kan dra några timmerstockar i natt. Tjo på er 🙂

