Update torsdag kväll

Ett huvud fyllt av grumliga tankar om grå, svarta, gråsvarta saker. Oro, ilska, rädsla och så långt bort från hjärtliga skratt. Som ekon från en svunnen tid…med en önskan att allting upphörde, här och nu och att det äntligen blev tyst.

Sorry, jag blev lite poesi-nödig. Men sanningen att säga så har jag varit orolig över någonting mest hela dagen, något jag inte kan säga något om till någon alls. Men jag ska fundera lite mera så finner jag säkert en väg ur det här också. Dessutom tänker jag säkert på annat i morgon som gör mig gladare då det är dags för julmarknad där jag ska hjälpa till.

Annars har dagen varit ganska okej. Det var väldigt lugnt på jobbet så jag hann skriva en liten dikt för jobbets räkning som hamnade på Facebook.

För övrigt har jag inte mycket att berätta, vilket i sin tur får mig att fundera över vart livet har gömt sig. Jobba, sova, äta…hmm… Nä, nu ska jag försöka att sluta grunna på sådant, det är nog bättre att jag hittar på något annat nu!

Natti alla, skrivs mer i morgon. En annan dag med nya utmaningar. Hej på eder alla.

2 svar

  1. Eller kortare uttryckt, man är sin egen lyckas smed. Sant, helt klart, men om det bara kunde bli som man har tänkt sig åtminstone någon gång vore ju trevligt.
    Nåja, upp i sadeln igen men måste bara vila lite först.

  2. Remember … Something separate us in this world but remember .. you are the sadness and you are the happiness and the only limit which exist is that limits that you put on you. And there is no system to solve your problem … the truth are there within you.
    You are you own creator .. set the mind down think about what you want and make it happen.

Kommentarer inaktiverade.

