Dagens bild: Ingenting.

Idag blir det ingen bild för det verkar som att kameran har gett upp. Jag får igång den men så fort jag försöker zooma så dör den. Det spelar ingen roll vilka batterier jag försöker med, den beter sig likadant.

På jobbet tar jag också dagens bild och använder då en Canon Ixus som jag måste berömma, problemet är bara att den ligger på lite över min budget. Men jaja, jag får väl fundera lite på det här nu och inte panikhandla något. Men lite surt känns det 😦

 Vila i frid, gamla goa Samsung 1050.

4 svar

  1. Nett: Ja den funkade bra ganska länge så jag är nöjd ändå. Kom på att jag ju har mobilkameran, ska se hur det funkar tills vidare.

  2. Men sååå trist, den gamla pärlan. Måste säga att canon ixus är en bra kamera det med, men jag tappade min i golvet och efter det funkar den sådär. Måste ha en ny, vill ha en trots att jag har den stora systemkameran oxå.

  3. Tack så mycket. Riktigt tråkigt när grejerna inte håller vad de lovar. Kanske man kan bli sponsrad att skriva om något och sedan få det? Typ…en kamera haha.

  4. Vet hu det känns, min vattentäta camera dog av att stå på ett bord där ett vattenglas föll omkull….så var det med den vattentäta kameran som inte klarade att nudda vatten 😦 Lycka till

Kommentarer inaktiverade.

