Dagens bild: Ihopsatt.

Såhär blev mästerverket: mitt nya badrumsskåp som jag köpte på IKEA och härmed har gummiankan Kent fått ett nytt hem med en fin utsikt.

8 svar

  1. KL: Tackar. Jag valde faktiskt bara kaklet men det blev grönt så att det skulle bli naturkänsla i rummet. Grönt för växtlighet, blått på golvet för havet, vitt i taket för molnen och dessutom ett gult duschdraperi för solen. Genomtänkt? Nääää 😛

  2. Det blev ju snyggt, gillar kaklet också.

  3. A-S: Njae, det är det som är så sjukt, jag har inte mycket mer saker som passar in. Men det kommer jag nog på så småningom hehe 😛

  4. Naaaw …. ”Kenta”.fick en egen hylla 😉 .. Snyggt skåp till en söt anka .. antar att han fått sällskap av lite andra pinaler.

  5. Petra: Tackar, för jag tar det som ett beröm för min goda smak haha 😛

  6. Tjusigt blev det 🙂

  7. Det var det va? 🙂

  8. Det blir fint! Jag hoppas komma och hälsa på dig igen. De var trevligt senast

Kommentarer inaktiverade.

