Update tisdag kväll

Tiden gick och jag hann inte skriva något mer inlägg innan detta. Men så kan det gå när man har mycket omkring sig.

Jobbet gick bra och det blev lagom svettigt och jag hann precis klart innan det var dags att dra hem. Visserligen en timme försent – som vanligt – men man kan ju inte lämna köket hur som helst för då lär det ju bli ett jäkla liv på morgonpersonalen och det vill jag inte hehe.

Sedan var det dags att dra hem och jag gick direkt till Shell-macken här intill och pratade lite med butiksbiträdet som visade sig ha diabetes, vilket jag ju inte visste. Jag köpte något att äta och sedan hem för att träffa ordföranden i bostadsrättsstyrelsen, skrev under några papper och öppnade grannens dörr med huvudnyckeln för att släcka hennes kökslampa som har varit igång i några dagar. Så har man gjort dagens goda gärning!

Men nu ska jag ut med voff på sista rundan och försöka sova. Jag är lite nervig över i morgon då jag ska på min allra första sånglektion. Eller kanske det bara blir en bedömning med lite tips, vi får se, men spännande lär det bli. Hoppas jag bara kan sova för detta och att rösten håller i morgon, ojoj…

Men som sagt, dags att säga natti natti så skrivs vi mer i morgon. Hare hare kanin på eder alla 🙂

 

2 svar

  1. En får te o tacke hehe. Jag berättar sedan hur det gick 🙂

  2. hålla båda tummarna för sånglektion. Stå på dej stå på dej, du är bra du är bra!!!!

    margareta

Kommentarer inaktiverade.

