Update måndag perkkele kväll

Klockan är över 22 och det är dags att planera i vilken ställning man tänker sova…

Dagen har varit ganska schysst faktiskt trots att jag fick släpa mig till ögonmottagningen okristligt tidigt. Redan 07:30 skulle jag vara där och ändå fick jag vänta i en evighet innan jag fick komma in till doktorn. De skulle kolla om det hade blivit några ändringar i min ögonbotten men det såg oförändrat ut och det ska man ju vara glad för. Efter det besöket gick jag två våningar upp för att skaffa mer grejer till blodsockermätaren. Detta är ju officiellt sista veckan jag får ha den, vilket är synd. Jag har fått betydligt bättre koll på blodsockret, har mer koll på mat o insulin och jag har förbättrat mina värden avsevärt, vilket är fantastiskt kul. Chansen är totalt minimal att jag får behålla den men kanske,kanske… Efter det besöket dansade jag ner till apoteket och sedan till jobbet. Trött och halvblind (av ögondroppar) blev det inte mycket gjort men jaja, nya tag i morgon!

Nyss utförde jag ett plundringståg i mitt eget kylskåp så nu har lilla maggen fått sitt. Nu ska bara jycken ut en sväng och sedan tror jag det blir att se på film faktiskt. Igår när jag veckohandlade hittade jag de tre första filmerna i ett ”2 för 99-erbjudande” så jag köpte alla tre plus Hancock med Will Smith. Skoj skoj. Kanske jag också försöker installera Windows 7 på min nya dator, vi får se.

Hur som helst, dags att sussa strax så jag tackar så mycket för idag. I morgon jobbar jag eftermiddag och kväll så det blir lite andra tider men det har ju inte stoppat mig förr hehe.

Naughty night alla, skrivs mer i morgon 🙂

6 svar

  1. Margareta: Det blir vad man gör det till, inte sant? 🙂

  2. inte naughty – lovely

    margareta

  3. Petra: Det finns så väldigt få maskiner tillgängliga och väldigt många andra diabetiker som behöver få låna den. Chansen är riktigt minimal men man vet ju aldrig 🙂

    Ilhan: Det blev huvudstupa sidoläge med ena benet över högra axeln. Som vanligt 😛

    A-S: Perkele är bra hehe. Man får tacka för tanken!

  4. Varför får du inte behålla den då?

  5. Dags att planera ställning? Ha ha!

  6. F’låt .. kunde inte låta bli

    Vad bra att det gick bra. Tänkte på dig i morse … Natti

Kommentarer inaktiverade.

