Update tisdag kväll

Mjahapp, så var snart denna dag slut. Inga underverk blev utförda av mig och heller inga världsproblem lösta, men så kan det gå.

Dagen har varit relativt lugn och fin med strålande solsken. Inte illa, må jag säga och man njöt ju lite extra när man fick vara ute.

På förmiddagen hände absolut ingenting och på eftermiddagen var det dags att börja jobba. Som en liten överraskning skulle 65 personer ha kaffe och det fick jag reda på när jag kom dit. Chefen vet ju att jag blir nojig och inte kan sova om jag vet dagen innan vad som ska hända, så det där är en slags tyst överenskommelse oss emellan haha. Men med hjälp av min otroligt trevliga kompanjon fröken L gick det som en dans såklart. Jag fick även chans att prata lite med min blivande sångpedagog och det visade sig att hon skulle vara upptagen i morgon så vi fick flytta sessionen till nästa vecka. Synd, men kanske lika bra. Jag är inte riktigt 100% säker på mina sångval. Men jaja, inget att göra åt.

Nu har jycken varit ute en svängom i buskarna och jag ska väl invadera kylskåpet så att jag orkar upp i morgon bitti. Något datormojs blir det inte ikväll, dels för att jag tror jag vet vad felet är nu och jag kan inget göra förrän jag får en del så det får vänta. Lite mat, lite tv, mycket sova. Så ser schemat ut för mig den närmaste framtiden.

Med andra ord, tack för idag och schlutt för idag. Hoppas ni sover gott för det tänker jag göra.

Hej hopp, kaffekopp 🙂

