Dagens bild: Suck.

Så här ligger hon då, ensam, öppen och naken. Min lilla svarta baby som jag hoppades få ha så roligt med. Men nehepp. Fast det finns en sak kvar att göra och fungerar inte det så får jag åka ner till Göteborg och be dem felsöka. Farbror Dator-doktorn…

5 svar

  1. Jo men det ska ju bara krångla liksom hehe. Men nu fick jag igång datorn ändå, dock verkar det som att jag måste köpa ny hårddisk eftersom jag får CODE PURPLE. Det är min gamla hd som jag satte in i nya burken men ingen fara, detta kommer bli bra 🙂

  2. Men vad sysslar de med på Media Markt? Ram-minnen är ju visserligen ganska känsliga men borde inte gå sönder bara så där. Brorsan fick virus på ett av sina för några år sedan. När det satt i datorn blev det blå skärm. Lite knepigt det med. 🙂 Hade jag haft något att låna ut så hade jag gärna gjort det men här kör jag fortfarande med ddr2.

  3. Petra: Envis är mitt mellannamn så det ska banne mig gå haha.

    Anna: RAM-minnet tycks vara sönder, vilket är märkligt då jag köpte ett nytt. Men det är klart, det är inte första gången jag haft problem med Media Markt.
    Jag ska få låna ett DDRAM 3 från en jobbarkompis, frågan är när det blir för att han är sjuk just nu. Håhåjaja 🙂

  4. Tråkigt när det bara ska krångla. Hoppas du löser det 🙂

  5. Vad är det för fel? Jobbigt när de krånglar 😦

Kommentarer inaktiverade.

