Update måndag kväll

Idag har Anders varit flitig! Faktum är att det känns riktigt bra hehe.

Förutom jobbet, som gick bra, var jag även på samtal idag och vi kom fram till att min egen värld – som jag har i huvudet – är mer ”förnämlig” än den riktiga världen och det är troligtvis därför jag har så svårt att acceptera den riktiga världen som den är. Så med andra ord, min värld som består av rättvisa, evig ungdom, kärlek till alla och där man får vara som man vill – är mycket bättre än den riktiga världen. Men så kanske det är för alla?

Hur som helst, sedan kom jag hem, tog en liten tupplur och sedan satte jag igång. Det blev dammsuget överallt, lite småstädning i köket, lite fixande här och där, lite testkörning av dator-jäkla-skräphögs-mojänger, klippning av jycken och vattning av växterna. Så det har varit lagom mycket ordnat och då kan man vara nöjd med sig själv ett tag. Dock har inte energin riktigt tagit slut än så jag ska riva lite mer i datorn, även om jag inte har något större hopp om att finna en lösning hehe. På tal om datorer har jag jobbat lite mer med min andra blogg, Burning Tires, och såg att jag har ju faktiskt tjänat lite korvören genom annonserna där. Kul!! Jag ska nog fortsätta uppdatera den för det är ju roligt om det kan ge lite klirr i kassan 🙂

Men nu, som sagt, ska jag svära lite mer och sedan blir det väl bingen. Man får hoppas att man är frisk i morgon för det var väldigt många som var sjuka idag på jobbet. Kanske är det den nya baskilusken som spökar? Jag har ju varit lite småsnuvig på sistone och haft lite ont i halsen. Nåja, vi får väl se.

Ni får ha det så gott så skrivs vi mer i morgon. Natti allez, pax vobiscum 🙂

2 svar

  1. Jo det är ju sant iofs, vi är alla del av denna värld, vare sig vi vill eller inte men det är klart, det mesta är ju lättare om man är två. Minst 🙂

    Tvål..hm..räknas jordgubbar? 😛

  2. Får jag krypa in i din värld .. den lät fin. Kom ihåg att ”den andra” världen är oxå du.
    Hoppas du inte får vaska munnen med tvål ikväll … 😉

Kommentarer inaktiverade.

