Update torsdag kväll.

Klockan har passerat 22 och det är dags att summera dagens händelser. Till tonerna till Black Sabbath försöker jag samla tankarna till dagens sista inlägg.

Dagen började med dystra tankar och jag övervägde om jag skulle ta mig till jobbet alls idag. Vad skulle det göra för skillnad liksom? Bära omkring disk, söla med smutsiga bestick o.s.v. men jaja, jag tog mig i kragen och drog iväg. Jag visste ju att det alltid blir bättre än jag tänkt mig och så blev det också. Det är alltid kul att träffa kursdeltagarna, växla några ord och känna att man har gjort ett bra jobb. Så även denna gång, såklart, men dedär tankarna är svåra att bli av med när de väl har börjat dyka upp. Sedan lyckades jag även få medarbetarens son på 5 år att tycka att jag var dum, wow liksom. Det händer ju inte varje dag.

Väl hemma igen var det dags att dra ut voffen på en sväng runt kvarteret och vi kikade in på bensinmacken också. Sedan hamnade jag på Facebook lite och passade på att kolla nyheterna på nätet. Full action idag, med andra ord, ojoj…

Imorgon ska jag försöka få en tvättid, ringa Inet i Göteborg om datorn och sedan var det något mer som jag nu har glömt hehe. Men nu blir det lite mat tror jag innan det är dags för dusch.

God jul på er, vi ses i morgon. Hoppas jag har något roligare åt er då 😉

2 svar

  1. Jag kan bara instämma till 100% hehe.
    Feels good to me funkar alltid. Bland många andra.

    Du med, snart är helgen ett faktum! 🙂

  2. Black Sabbath ÄR kano att samla tankarna till. Ha det gott.

Kommentarer inaktiverade.

