Update tisdag kväll

Vafasen kan inte den här veckan gå lite snabbare för? Det är ju bara tisdag, jisses Amalia. Men nähä, jag får väl vänta lite till då! 😛

Trots att jag varit märkligt trött och haft en ytterst sporadisk huvudvärk har dagen varit ganska hyfsad. Så värst mycket har inte hänt men jag är ganska nöjd. Lilla mamma hälsade på en kort sväng och sedan var det dags att jobba. Eftersom det är höstlov här just nu så var det mycket lugnare än vanligt och det var absolut ingen stress, vilket ju såklart kändes helt okej.

Egentligen kommer väl inte så mycket mer hända idag. Jycken har varit ute på sista rundan, jag äter lite och ska väl inta soffan ganska snart för att zappa lite. Det får nog bli en ipren också, för säkerhets skull och jag hoppas jag kan hålla mig frisk nu trots alla bacillspridare runtomkring mig. Vi får se hur det går.

Men nu – naughty nutty night, vi ses i morgon igen 🙂

2 svar

  1. Är du säker på att det var mig du frågade för det där känner jag inte igen, och nej, Ludde Nordgren känner jag inte igen heller.

  2. jagfrågade dej häromdan va du tyckte omOTTAR-biografin.

    Om du vet vem Ludde Nordgren LORT-SVERIGE VAR
    DÅ BORDE DU OXÅ VETA VEM OTTAR VAR.

    hENNE SKA DU SOM MAN VAR JÄVLIG TACKSAM FÖR!!!!!
    MARGARETA

Kommentarer inaktiverade.

