Update måndag kväll

Jaha så har uret passerat tio då och det är dags att summera dagens händelser.

Egentligen har det väl inte hänt så mycket… Jobbet gick bra och som omväxling fick jag rigga datorer till en nybörjarkurs. Sedan blev jag lockad att spela Sims på Facebook av en abetskompis dotter, håhåjaja, men det verkar vara ett trevligt spel så jag hänger väl på ett tag hehe.

Efter jobbet var det ju tänkt att jag skulle få min första sånglektion men det blev inställt. Helt okej för jag var inte alls i form idag och jag var helt enkelt för trött. Däremot satte vi en ny tid – onsdag i nästa vecka, och då ska det minsann ylas må ni tro!

GG var på besök, och nej, inte Galne Gunnar utan Guatemala-Gulliz, och vi satt lite framför dumburken och lapade lite koffein samtidigt som vi uppdaterade varandra om vad som har hänt den senaste tiden. Alltid trevligt.

Resten av dagen har gått åt till att försöka lösa problemet med min nyinköpta dator som envisas med att inte vilja ge mig någon bild på skärmen. Jag har googlat runt som en tok men ännu inte hittat något som har fungerat. Jag ska testa några saker till, sedan blir det att skicka tillbaka lite grejer till inet som företaget heter. Men skam den som ger sig, eller hur?

Men nu ska jycken få något att äta, sedan blir det nog något att tugga på även för min del. I morgon blir det att jobba eftermiddag och kväll i köket igen men det ska väl gå bra… Men tills dess får ni simma lugnt så skrivs vi mer i morgon.

Hej på er 🙂

