Update onsdag kväll

Jahapp, så var det strax dax att släppa en brax. Eller snarare, börja sikta mot bingen.

Dagen har varit ganska okej.  Jobbet gick väl bra och jag fick börja dagen med att duka för bridge-kursen och sedan inventera leksaker inför julmarknaden. Det är trevligt med lite variation ibland.

Efter jobbet hoppade jag in på den lokala tatueringsstudion och fick ett prisförslag på det tilltänkta motivet. Jag visste ju redan innan att sådana saker brukar bli dyra men jag blev lite smått chockad när hon sa mellan 3 och 4 tusen. Oj, liksom. Det är ju en hel del kosing om man, som mig, är på Fas 3-anställning men alright, jag ska räkna lite på det.

Annars har det inte hänt så mycket egentligen, det har varit väldigt lugnt här idag. Jag försökte få fason på den nya datorn men det verkar som att jag får skicka tillbaka grafikkortet. Jag ska testa lite mer innan jag går o lägger mig men det känns ju dumt att ha en helt ny dator och inte kunna använda den. Sedan får jag erkänna att jag varit lite extra glad för att Martin Melin hörde av sig i inlägget om hemmamän. Lite coolt faktiskt 🙂

Jag har även ändrat lösenord på en hel massa ställen, ja ni har säkert hört vad som har hänt. Bättre vara safe than sorry liksom.

Aftonbladet Expressen DN Metro

Nåja, nu ska jag iaf gå ut med voffen så att hon får damma pälsen lite, sedan blir det nog lite käk framför teven skulle jag tro. I morgon blir det att jobba eftermiddag och kväll ihop med en otroligt pratsam man men det ska väl gå. På något sätt hehe.

Men nu drar jag ner persiennerna och säger buenas noches så f¨r vi skrivas mer i morgon. Natti på er alla och tack för idag 🙂

4 svar

  1. Petra: Det lät ju ganska hemskt, gör inte det hehe.

    Homoerotis: Jag får väl säga god förmiddag, eller snart lunch då 🙂

    Mathilda: Jo iofs. Jag ska skissa lite mer på förlagan och jag tror jag ska lägga till en extra special touch. Mer om det senare så fortsättning följer 🙂

  2. Tänk så här….ett konstverk som sitter livet ut, så känns det inte riktigt lika dyrt.
    Kanske skulle skära ut mina och sälja dom 😉

  3. Önskar en God Natt..

  4. Min tatuering bör också hamna på runt 3500… men det kommer det vara värt!

Kommentarer inaktiverade.

