Update…öh…tisdag kväll

Hehe inte lätt ibland att veta vilken dag det är. Men idag är det tisdag, åtminstone i några timmar till.

Orsaken till att jag var osäker att jag helt oväntat blev ledig idag, och det tackar man ju för. Inte lätt med schemaläggandet tydligen men jag klagar då inte.

Så istället för kökstjänst blev det en tur till Media Markt och Jysk. Jag tänker byta ut tv-hyllan med tillhörande cd-ställ mot något mycket mindre, en tv-bänk på hjul, och sedan klämma upp några schyssta hyllor på väggen för mina DVD-filmer. Det kommer bli hur najs som helst. Sedan, när jag kommit hem, blev det att göra om lite med datorbord och annat jox så jag har minsann varit aktiv idag.

Nu återstår bara en varm dusch, lite soffa, lite tv och lite mums och sedan, förhoppningsvis, en god natts sömn. Vi får väl se hur det går hehe. Antagligen kommer jag småfnissa mig själv till sömns när jag tänker på hur ”Victoria visar upp bebismagen”. Seriöst? Bara rubriken skapar ju fantasier. Catwalk a la big tummy 😛

Natti alla, tack för en jättebra dag 🙂

