Dagens bild: Sortering.

Sådärja, då var nästan hela hårdsrocks-delen sorterad och inlagd i det nya cd-albumet….(och alla smurf-hits är sedan länge begravna på hemlig plats)

6 svar

  1. Tackar så mycket, det var snällt av dig. Ja, den låten var helt i min smak. Någon som är i liknande stil är ju Blue Fundation – Eyes on fire men den kanske du redan har hört?

    Jag har själv lite datorproblem men bara när jag ska kommentera på blogspot-bloggar då jag får skicka meddellandet 3 ggr. Teknikens under… 😉

  2. jag försökte skriva en kommentar på det här inlägget tidigare (men jag har ju sagt det till dig förut, att iphone vill liksom inte riktigt… och det är bara din blogg jag inte kan göra det på!) jag blir forbanad. nu sitter jag vid datorn.

    ang. låten jag la upp så tänkte jag faktiskt på dig. jag hoppades på att du skulle gilla den!

  3. Alright, jag kan skriva ner alla men det kommer nog ta en stund 🙂

  4. Oho!! Berätta för mig vad som där finnes!

  5. Nu blev jag lite sugen på att skriva en aslång lista… 😛

  6. Ser spännande ut, försökte tyda dom översta, men det gick inte.

Kommentarer inaktiverade.

