Update måndag kväll

En smått stökig dag är snart till ända och det är med blandade känslor jag börjar snegla på kudden.

Det surrar en del tankar om hur resurserna är fördelade på jobbet just nu, för det verkar inte fungera til 100%. Anledningen till att jag tror detta är att jag hamnade i köket idag igen, till min och de flesta andras förvåning. När vi är över 30 pers så är det konstigt att jag åkte på det igen. I morgon är det modevisning på jobbet och även då ska jag stå i köket. Det har blivit en hel del av den varan den senaste tiden…. Visst, det är kul på sitt sätt men ska det bli så igen att jag bara jobbar och sover? Kanske är jag bara ovan.

Idag var det samtalsterapi igen, vilket gick bra. Som vanligt gick jag därifrån med en känsla av att ha blivit provocerad men jag antar att hon vet vad hon sysslar med. Det ska nog vara så(?) Nästa gång ska jag be henne hjälpa mig att finna en lösning på – allt – vi får väl se vad hon tycker om det. Känns som om jag inte kommer någonvart.

Men nu ska jag försöka tänka på annat och roligare. Min hundvakt är ute med Astrid och sedan blir det nog kaffe (Sorry Mathilda, det blir inget för dig ikväll). Jag ska ju jobba eftermiddag och kväll i morgon och då passat lite koffein finfint på kvällen hehe.

Tack för idag, love u all och naughty night 🙂

4 svar

  1. Jo, alla verkar ju nöjda men…hm… något känns fel, vet inte riktigt vad,
    Kaffe, intravenöst – kanske vore något för oss? 🙂

  2. Kanske det är så att du fixar köket galant, så det är därför du får vara där 🙂
    Kaffe vilken tid på dygnet som helst här, har ingen uppigande effekt på mej.

  3. Såja, såja du kan få när maggen känns bättre, jag lovar. Sedan är ju te ganska okej ibland 🙂

  4. Hah MEN D:
    (Dricker te med äcklig mjölk)

Kommentarer inaktiverade.

