Update fredag kväll

Här är det lugna puckar ikväll. För att jag ska jobba i morgon och måste upp i vettig tid. Men det är som Ledin sjunger, man måste gilla läget.

För övrigt är jag trött som en trimmad gnu och ska snart sova. Jycken ska bara ut på en svängom först, sedan blir det zzz. Men jag är ganska nöjd med dagen ändå. Inget revolutionerande har väl hänt, den har bara varit bra. Jag har spenderat några timmar åt att kolla olika musikklipp på youtube och det är märkligt hur mycket konstigt o patetiskt som finns där ute. Därav bilden i detta inlägg. Om ni orkar fråga så förklarar jag gärna, men inte just nu hehe.

Nåja, jag ska dra ut jycken, sedan blir det som sagt bingen. Tack för idag, vi skrivs mer i morgon 🙂

4 svar

  1. Ah så trevligt. De är visserligen inte giftiga och man kan få kramar av den men…hm…sedan var det ju lite för mycket kronor för min del. Såvida jag inte ska ha den tills du kommer förbi och hämtar den hehe.

    Annars var det ett alldeles utmärkt tips, tackelitack 🙂

  2. http://www.blocket.se/alvsborg/Rod_regnbagsboa_med_terrarie_tillbehor_35892392.htm?ca=2&w=3&last=1

    När man väl hittar en röd regnbågsboa på Blocket så finns den ju förstås inte i Skellefteå… utan i Borås! Så jag tycker helt enkelt att du ska bli med reptil. Dagens tips, dagens tips, tjalalalala dagens tips!

  3. Hehe riktigt najs, speciellt självporträttet. Tackar så mycket 🙂

  4. Om du hinner när du vaknar, kan du väl titta in till mig först, ligger en sak där.

Kommentarer inaktiverade.

